aktualny numer

Prawo Nowych Technologii

nr 4/2024

Znaki towarowe w świecie sztucznej inteligencji

DOI: 10.32027/PNT.24.4.7
Anna Sokołowska-Ławniczak
Autorka jest rzeczniczką patentową, Partnerem w kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy sp.j., gdzie kieruje zespołem prawa własności przemysłowej i zarządzania marką w ramach praktyki własności intelektualnej
Kaja Seń-Majewska
Autorka jest adwokatem w kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy sp.j., specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz w szeroko pojętym Life Science

Słowa kluczowe
sztuczna inteligencja, AI, znak towarowy, druk 3D, prawo autorskie, logo, brand, marka, slogan, nazwa, podróbki, prawo ochronne, przeciętny konsument, oryginał, marketplace, odpowiedzialność, naruszenie, google ads