NAJPOPULARNIEJSZE

Obowiązek używania znaku towarowego

Marcin Trzebiatowski

§ 1. Podstawy prawneI. Prawo międzynarodowe  Wśród norm prawa międzynarodowego, które odnoszą się do obowiązku używania znaku towarowego, na wyróżnienie zasługują dwie z nich: art. 5 lit. C ust. 1–2...

Ochrona oznaczeń geograficznych

Izabela Brańczyk

§ 1. Uwagi wprowadzające  Oznaczenia geograficzne (oznaczenia pochodzenia geograficznego) jako kategoria prawna znalazły swoje miejsce w polskiej rzeczywistości stosunkowo niedawno. Przyczyny tego...

Profesor dr Zbigniew Radwański (1924–2012)

Stanisław Sołtysiński, Andrzej Szlęzak

  W dniu 20.12.2012 r. zmarł Profesor Zbigniew Radwański, jeden z najbardziej wybitnych prawników polskich. W tym dniu odbywało się posiedzenie Komisji Kodyfikacyjnej. Było to jedyne posiedzenie...

Reklama porównawcza

Jarosław Dudzik

§ 1. Uwagi ogólne  Celem każdej reklamy, rozumianej jako wypowiedź w ramach działalności gospodarczej, jest przyciągnięcie odbiorców do oferty przedsiębiorcy1. Tak zdefiniowany cel może być...

Zamów
 

Prenumerata

Moduł tematyczny
Archiwum Studia Prawa Prywatnego
Aktualny numer: 02/2020
Liczba tekstów: 186