Reklama porównawcza
§ 1. Uwagi ogólne Celem każdej reklamy, rozumianej jako wypowiedź w ramach działalności gospodarczej, jest przyciągnięcie odbiorców do oferty przedsiębiorcy1. Tak zdefiniowany cel może być...
§ 1. Uwagi ogólne Celem każdej reklamy, rozumianej jako wypowiedź w ramach działalności gospodarczej, jest przyciągnięcie odbiorców do oferty przedsiębiorcy1. Tak zdefiniowany cel może być...
§ 1. Uwagi ogólne dotyczące ustania praw podmiotowych i praw wyłącznych do dóbr własności przemysłowej W doktrynie polskiej w zasadzie nie zostało sformułowane pojęcie „ustanie prawa podmiotowego”....
§ 1. Wprowadzenie Udzielanie dodatkowego prawa ochronnego w Polsce wiąże się z przystąpieniem do Unii Europejskiej i następuje na warunkach określonych w aktach prawa wspólnotowego, nakładających na...
§ 1. Wprowadzenie Ochronę wzorów użytkowych wprowadziły Niemcy w 1891 r. w ustawie Gebrauchmustergesetz1. W ich ślady poszło na początku XX w. kilka innych krajów, a w 1924 r. również Polska. W...
§ 1. Geneza wyodrębnienia wyłącznego prawa do odmianI. „Wynalazek biologiczny” Rozwój regulacji prawnych odnoszących się do ochrony dóbr niematerialnych doprowadził do ukształtowania się dwóch...
§ 1. Uwagi wstępne W przeciwieństwie do praw wyłącznych do dzieł prawa autorskiego (utworów), które powstają na skutek samego stworzenia dzieła, prawa wyłączne do wynalazków (a także do innych...
§ 1. Pracownicze projekty wynalazcze i projekty racjonalizatorskieI. Uwagi wstępne Wyrażenie „wynalazki pracownicze” (podobnie jak szersze przedmiotowo określenie „pracownicze projekty wynalazcze”)...