
Prawo Nowych Technologii | 4/2022

Prawo Nowych Technologii | 4/2022

Prawo Nowych Technologii | 4/2022
Prawo Nowych Technologii | 1/2023
Abstract
Regulation of the „digital market force” in German protection of competition
The article describes the new regulation of the 10th amendment to the German Competition Act (Die 10. GWB-Novelle). The reason behind this amendment is to adapt competition law to the challenges of the digital...
- Prawo właściwe dla umów licencyjnych typu open source
- Regulacja „cyfrowej siły rynkowej” w niemieckiej ochronie konkurencji
- Wytyczne Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – oznaczanie reklam i współprac w social media a wątpliwości prawne oraz technologiczne
- Sprawozdanie z debaty Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii na temat zagadnień prawnoautorskich dotyczących generatywnej sztucznej inteligencji
- Metawersum: krótka charakterystyka rzeczywistości, która (może) nadejdzie
- Wybrane prawne aspekty udostępniania i korzystania z internetowych API
- Metawersum a prawo autorskie – wybrane zagadnienia prawne
- Wytyczne Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – oznaczanie reklam i współprac w social media a wątpliwości prawne oraz technologiczne
Aktualny numer:
1/2023
Liczba tekstów:
69