Znaki towarowe w metaversie
- „Toksyczny wpływ”. Odpowiedzialność odszkodowawcza influencera
- Wpływ Europejskiego Aktu o Wolności Mediów na działalność regulatorów rynku usług medialnych
- Sprawozdanie z debaty Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii pt. „Podmiotowość prawna AI i inne zagadnienia”
- Stronniczość i uprzedzenia sztucznej inteligencji (AI Bias) – ryzyko i sposoby jego mitygacji
- Wyjaśnialność sztucznej inteligencji a prawo autorskie. Rozważania na tle projektowanych uregulowań prawnych możliwości wyjaśnienia systemów sztucznej inteligencji
- Definicja prawnicza sztucznej inteligencji na podstawie projektu rozporządzenia w sprawie sztucznej inteligencji
- Ostatnie zmiany w ramach prawnych dla sztucznej inteligencji w Unii Europejskiej – krytyczna analiza
- Stronniczość i uprzedzenia sztucznej inteligencji (AI Bias) – ryzyko i sposoby jego mitygacji
Aktualny numer:
2/2023
Liczba tekstów:
78