Obiektywizacja naruszenia dóbr osobistych w Internecie, czyli o kryterium „przeciętnego odbiorcy”
- Prawo właściwe dla umów licencyjnych typu open source
- Regulacja „cyfrowej siły rynkowej” w niemieckiej ochronie konkurencji
- Wytyczne Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – oznaczanie reklam i współprac w social media a wątpliwości prawne oraz technologiczne
- Sprawozdanie z debaty Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii na temat zagadnień prawnoautorskich dotyczących generatywnej sztucznej inteligencji
- Znaki towarowe w metaversie
- Definiowanie pojęć z zakresu nowych technologii w przepisach prawa i postanowieniach umownych
- Wyjaśnialność sztucznej inteligencji a prawo autorskie. Rozważania na tle projektowanych uregulowań prawnych możliwości wyjaśnienia systemów sztucznej inteligencji
- Privacy Protection Laws in Israel – Modernisation Trends
Aktualny numer:
1/2023
Liczba tekstów:
69