(Szkolenie z cyklu: Akademia Rozwoju Prawnika. Dowiedz się więcej: akademia.beck.pl/akademia-rozwoju-prawnika)
Skuteczna rekrutacja, opanowanie sytuacji kryzysowych oraz sposoby na zdobywanie i utrzymanie klientów w obliczu konkurencyjności na rynku usług prawniczych.
-------------------------------
Czy można zatrudnić idealnego pracownika? Jak reagować na trudne sytuacje w relacjach z klientami? Dlaczego warto wyjść ze strefy komfortu? Dobra organizacja pracy oraz zarządzanie – jaki ma wpływ na wyższe przychody? Dlaczego szef ma najwięcej pracy? Jak czerpać satysfakcję z pracy w obliczu zmieniających się uwarunkowań? Na te i inne pytania poznasz odpowiedzi na naszym szkoleniu. Zdobyta wiedza pozwoli Ci natychmiast zmienić myślenie o zarządzaniu kancelarią.
Cel szkolenia:
Szkolenie skupi się na głównych czynnikach wzrostu kancelarii, a więc: kompetencjach właściciela w zakresie zarządzania, budowaniu relacji z klientami i pracownikami, organizacji pracy oraz radzeniu sobie z sytuacjami kryzysowymi wywołanymi np. przez trudnych klientów. Rozwój kancelarii i jej wzrost oznacza pokonanie pewnych etapów. Poznanie ich pozwoli na zdobycie przewagi konkurencyjnej i odporności w obliczu sytuacji kryzysowych. Prelegentka – adwokat od kilkunastu lat zarządzająca międzynarodową kancelarią, przedstawi filary zarządzania tego typu firmą oraz wskaże najczęstsze błędy popełniane w zarządzaniu kancelarią.
Termin: 12 lutego 2021, godziny 10:00-13:00 - Prelegentka: adw. Małgorzata Krzyżowska
Zapisy trwają do 11.02.2021 r., do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc.
Więcej na: