Wdrożenie nowych zasad odpowiedzialności za niezgodność towaru, treści cyfrowych lub usługi cyfrowej z umową. Nowe zasady prezentowania ceny przy promocjach, weryfikowanie pochodzenia opinii konsumenckich. Nowe obowiązki informacyjne.
Celem szkolenia jest przedstawienie praktycznych aspektów najnowszych zmian w przepisach o ochronie konsumentów, które weszły w życie od 1 stycznia 2023 r.
W trakcie szkolenia poznasz nie tylko nowe regulacje prawne, ale dowiesz się także, na co zwrócić uwagę przy ich wdrażaniu do procesów biznesowych.
Dla kogo jest to szkolenie?
Dla radców prawnych, adwokatów, sędziów, pracowników działów: sprzedaży, e-commerce, marketingu i zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji konsumentów.
Termin szkolenia:
16 lutego 2023, godzina 10:00-15:00, r. pr. Witold Chomiczewski, adw. Michał Żmijewski.
Prelegenci:
r. pr. Witold Chomiczewski, adw. Michał Żmijewski.